torsdag 26 mars 2009

torsdag


Ojoj, jag har missat en dag.. Onsdagen var mamma och pappa och jag och käkade på åhlenscafet, det är riktigt gott där:) Sen gick mamma och jag på stan ihop, vi hittade lite påskpynt och så köpte mamma garn till min julklapp;) jag önskar mig en stickad filt.. Sen bar det hem för att byta om och åka och gympa.. Kvällen tillbringades med det bästa sällskapet:)


Idag torsdag jobb 9-18, lunchen blev på 1344 kött färslimpa och stekt potatis med Julia, Maria och elias. Han är riktigt söt den ungen:) Nu ikväll har jag och Julia varit på skivstångspass, jag räknar med träningsvärk imon...


Fick precis ett sms från min syster som är och åker skidor "idag har jag åkt en mil". Jag är riktigt imponerad syster:) Jag saknar dig här hemma... Imon ska jag vattna dina blommor och sno tidningen;)


Sov gott!!

1 kommentar:

  1. Vist e vi impade ...undra om hon ska åka vasloppet nästa år =) Har stickat en grön röd ruta nu blev 4 rutor i går börjar likan en filt nu =) / kramar mamma

    SvaraRadera