söndag 29 mars 2009

söndag

Fredagen bestod av att packa för helgen som skulle spenderas i Lund och jobba på kvällen.. vid 1 tiden kom Anders hem till mig för att lämna sin packning och jag hade låst min dörr och så, men det är ju bra om man kommer ihåg att ta ut sina nycklar på utsidan utav dörren... tur att det var anders och ingen annan.. Sen somnade jag om till vid 3.30 då Anders kom igen för att vi skulle ta tåget 5.38 på morgonen.. Innan jag åkte fixade jag en liten överaskning på morgonen.. "du kan ju inte ställa dig mitt i gatan" joda anders det gick så bra så, var ju bara några minuter;)







Så när vi var framme blev det att lasta av sig alla saker för att åka in till Malmö för att shoppa lite, tro det eller ej men det faktiskt jag som handlade för minst!! köpte i klädesväg ett par legging jeans och en klänning.. på kvällen blev det pizza och lite fest för att avsluta kvällen på något som kallades slakthuset i malmö.. Måste berätta vad som hände på bussen på vägen hem, killen som sitter mitt mot mig spyr i mittgången!! hur man klarar av att jobba som busschafför i Malmö är helt otroligt!!







Idag söndag blev vi ju av med 1h men vi har varit på novalund, vilket är ett köp centrum där Crille jobbar.. Sen fick anders och jag springa för att hinna med tåget men det gick ju det oxå:) kvällen har blivit mycket vila, är riktigt trött efter helgen men det var riktigt roligt att träffa sin bästis är ju ett tag sedan nu.. Det var riktigt fint i johannas och Crilles lägenhet ialf:)

Imon är jag ledig! Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar