tisdag 10 mars 2009

tisdag

jobbat 15-22,30 idag, tycker det e sjukt bra att strunta i rasten och gå en vid halv 11 istället för 11, det är guld värt:) innan jobbet blev det en snabb runda på stan med syster, köpte ett par svarta leggins jeans..


Pratade med Johanna innan idag så jag hoppas på att kunna komma ner och hälsa på i slutet av månaden, då jag faktiskt e ledig i tre dagar:D Jag kommer att hålla tummarna för dig på lördag:)


Nu sitter jag här i soffan, ska väl krypa ner i sängen och sova så man orkar upp imon.. har börjat läsa på en ny bok som jag tycker är riktigt bra "babbeldrottningen" nej det e inte jag som har skrivit den om ni tänkte på titeln;) men den är verkligen värd att läsa=)
Detta kortet är taget innan jag gav mig ut på stan med syster, tycker att Ida och jag är väldigt lika när man kollar på detta kort, eller e det bara jag som tycker det?

1 kommentar:

  1. Nä då ni e lika ...när ni var små var de många som trode ni var tvillingar =)/ kram mamma

    SvaraRadera