torsdag 19 mars 2009

torsdag








Jobb på dagen för att senare gå på modevisning på konserthuset med Julia och syster.. Var riktigt trevligt, dock inte så mycket folk man kände och inte så mycket snygga kläder heller om vi ska vara riktigt ärliga.. Men det fanns lite fint ialf såg en klänning från breze som jag måste kolla in:)
Här ser ni en bild på tilltugget som det bjöds på:)




Sedan handlade vi frukt från citycross som stod och sålde i foajén, det blev bland annat en annans och vad behöver man till en annanas Julia? Jo en annans skalare;) hoppas den funkar ialf, om inte annat var den ju billiga,haha.. Men vem vet den kan faktiskt vara riktigt bra, jag ska informera senare om vad alla som inte köpte denna gick miste om:)


Imorgon jobbar man 9-23 så jag ska lägga mig nu så jag orkar med morgon dagen:)

Tycker jag ser ut som my i mumindalen i den här jackan:P
ska sov nu, Sov gott!!





1 kommentar:

  1. en söt lilla my då =) ha en jätte fin dag på jobbet / kramar mamma

    SvaraRadera