måndag 23 mars 2009

måndag




Idag har jag varit ledig:) Dagen började med att jag vaknade när mamma ringde, hon ville fråga om jag skulle med och äta dagens.. Och tackar fanny nej till mat?? haha gjorde ett frågeformulär på facebook "vilken beck karaktär är du" resultatet blev martin beck, "Du är den stressade men ändå ganska lugna typen. Du gillar god mat men har svårt med förhållanden." stämmer in rätt bra på mig;) Som ni förstår följde jag med mamma och pappa på middag, var riktigt trevligt.. Sen var det att åka ut till elgiganten med min tv, pågrund utav en olycka igår.. råkade välta min tv så jag kommer vara utan den i 3veckor, har dock lånat en liten tv av mamma.. Men ni som bor istan kan och har stor tv kan räkna med oväntat besök i 3veckor nu;) Sen har jag varit hos pappa och hämtat idas och mitt fotbad med bubbel funktion:) träffade även på lillebror, var riktigt längesedan man såg honom, så det var riktigt roligt:)


Och ikväll har jag varit på dansgympa och varit ute på en långpromenad, mycket trevligt:) Nu ska jag krypa ner i sängen och sova!

1 kommentar:

  1. Du glömde läsglasögonen så du kan se tven =) Vilket bra kort på Joar och stina / kram mamma

    SvaraRadera