fredag 20 mars 2009

fredag


Idag har det blivit jobb hela dagen 9-23..


Fått 2 glada överraskningar idag, första var att jag ska måla tigrar imon:) vi ska ha ansiktsmålning på jobbet och jag ska vara "lektant".. Ska faktiskt bli riktigt skoj:)






Andra glada nyheten var att jag skulle få jobba med anders och Mubeen på kvällen, sjukt nice:) På bilden ser ni jag och Mubben, vi ska gifta oss i Indien en dag;)









Här ser ni jag och Anders!!



Nu ska man krypa ner i sängen så man orkar med att jobba imon:) Sov gott!!












2 kommentarer:

  1. Ska du gifta dig i Inden? =) Hoppas man får komma då =) Kramar mamma Ps Vilken snygg tröja som hänger på väggen =)

    SvaraRadera
  2. javisst;) Nej vi brukar säga det på skoj, jag och mubeen.. du behöver inte vara orolig.. kunde tänka mig att tröjan stod i centrum för dina ögon;)

    SvaraRadera