måndag 2 mars 2009

Måndag

gud vad veckorna går fort, redan måndag igen.. jaja idag har jag varit på möte på morgonen mellan 9-10, sen har jag tvättat och fixat i lägenheten för att sedan åka till friskis och gympa.. efter gympan åkte jag till elgiganten, lämnade in mitt playstation för några veckor sedan för att det bara krånglade så idag fick jag ett helt nytt=) så nu hoppas vi att det nya är mer på min sida.. Köpte även ett nytt minneskort till min kamera, så nu kan jag äntligen ta lite fler kort igen. När jag ändå var ute på elgiganten blev det en ny plattång oxå, en precis likadan som Johanna=) Tog faktiskt 3års försäkring på den oxå, jag är ju rätt duktig på att förbruka plattångar:P
Sen bar det upp till Strömsberg för att käka och det blev kålpudding, mums=) "Tvingade" pappa att titta på halv 8 hos mig och familjen annorlunda, mina favorit program.. Vi har två hundar en schäfer och en dvärgpudel och det e sjukt roligt när schäfern tror att han är lika stor som dvärgpudlen.. väldigt snälla hundar ialf, Stina somnade i mitt knä=) Kollade in i mitt gamla rum oxå, min säng och allt står kvar.. tog med mig lite böcker som jag hade lämnat.. Nu längtar jag till sommaren, fanns rätt mycket snö kvar hemma så sommaren ligger väll långt fram i tiden.. jaja ska väll krypa ner i sängen nu och kolla på en film..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar