tisdag 17 mars 2009

Tisdag






Idag är jag ledig!! Riktigt nice, först tog jag sovmorgon till 11 sen har varit på stan med Julia och syster. Vi var och käkade buffé på åhlens cafét, riktigt trevligt och gott:)Nästa vecka ska syster åka skidor och jag ska vattna blommar;) Vi pratade även om hur ofta man ska vattna blommorna hemma, vad är egentligen rätt?? Som exempel orkidéerna, jag tror 1gång i veckan är rätt lagom men har ingen koll, mina växter brukar dö tillslut:Pmenmen jag kommer nog aldrig bli någon expert på blommor haha.. Blev även lite handlat på stan oxå, funderar på om jag verkligen ska behålla klänningen, vet inte om den är fin eller inte... Vad tycker ni??














Så nu i eftermiddag har jag tvättstugan, hade tänkt åka till friskis och träna ikväll oxå.. Det är så tråkigt att träna själv bara men det går det oxå:) Så det blir Cirkelfys ikväll..






2 kommentarer:

  1. tycker klänningen är fin... ha ha, bara du inte hinner ta död på alla min blommor på en vecka =)

    SvaraRadera
  2. tack:) Jag får nog behålla den.. haha 1 vecka ska jag nog klara..

    SvaraRadera