söndag 8 mars 2009

Söndag

Har inte hunnit med att skriva på ett par dagar nu så frågan är vad jag ska börja.. men en hel del jobb har det blivit ialf.. sen var syster och jag på maxi och handlade i torsdags kväll, första gången e jag riktigt besviken på maxi! Vi åkte efter jag hade slutat jobbat och när vi kommer fram till charken ska syster ha 1hg skinka kl är då 20.01 har ja vi vet att charken stänger 20.00 men det står 2 personer på andra sidan disken och hjälper 2kunder men när vi ska ta en lapp säger den ena tjejen "vi har faktiskt stängt här".. vilket är sjukt dålig! när syster säger att hon bara ska han sak så nej vi har stängt nu.. vi funderar starkt på att lämna våran vagn och dra till willys men går vidare.. när vi kommer fram till kassan och betallt, ska säga att vi tillsammans handlat för cirka 1000kr vilket är mycket så "mosar" tanten som sitter i kassan ihop våra saker, mina kex blir mos och systers vindruvor.. då rinner det över för mig och jag säger högt och tydligt, "kan du lugna ner dig" Så nu kommer det dröja till vi handlar på maxi igen!


men till lite roligare saker i fredags kväll efter jobbet blev det film med Johanna och Carro hemma hos mig med smootie och ost och kex, myspys=)


Och i lördags blev det jobb och på kvällen blev det middag och melodifestivalen hemma hos mig, riktigt nice=)


Idag e det söndag och jag har jobbat 10-19 och ska kolla på beck nu=)

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att du var arg....Var skivan bra ? / kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Fanny arg på maxi ;) haha

    / Anders

    SvaraRadera
  3. ha ha "tanten i kassan", hon var typ 20 år. men hon var en jäkla surkärring ändå! nu blir det cityhallen och willys ett tag =) Kram

    SvaraRadera
  4. 20 nja snarare 35 el så hade hon precis käkat en påse sura nappar.. nu e det Willys som gäller ialf:)

    SvaraRadera