fredag 13 mars 2009

Fredag

genomförkyld och trött, de orden beskriver hur jag känner mig just nu.. Men jag är inte ensam, de flesta går runt med snorriga näsor just nu och det hör faktiskt våren till.. så när jag tänker efter så e det bara ett tecken på att våren e nära=) idag blir det jobb 15-23..

var en kille som ringde till mig igår, han ringde på annonsen på fälgarna på blocket.. hmm och när jag sa att han ringt fel så sa han nej, jag sökte upp detta numret på hitta du har det gemensamt med per eller vad han nu sa.. så jag fick säga att jag bodde i karlskrona och att jag inte hade några fälgar till salu och då gav han upp tillslut efter att han frågat om det var en "falsk" annons..helskumt.. menmen måste ha blivit fel någonstans...

ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar