onsdag 18 mars 2009

onsdag

Jobb idag, var även ute och käkade med syster på lunchen:) Idag blev det mirage och det var riktigt gott, tror faktiskt jag tycker det är bästa restaurangen i Karlskrona:) Sen blev det nya magnum glassen till efterätt, och det var farligt att smaka den;) den var oxå riktigt god, mums..



Sen har jag klippt mig själv ikväll:P Vet att bilden inte är den bästa men ni ser ialf lite vad jag ställt till med;) Här syns ialf mina slingor rätt bra, är ganska ljust nu och jag är faktiskt nöjd...



Har även kollat på städ programmet på tv4, jag tycker faktiskt det är rätt roligt.. Dom har det värre än vad jag hade det när jag bodde hemma mamma;) För er som inte vet hade jag det väldigt stökigt i mitt rum när jag bodde hemma vilket man inte kan tro om man jämnför med idag.. Fy när jag tänker tillbaka undrar jag hur jag kunde ha det så, men som tur är ändras man och bli äldre och klokare..

tittade på kvällsöppet med ekdahl och där sa dom en riktigt bra sak
"hellre singel än att vara ensam i ett förhållande"

1 kommentar:

  1. Ha ha ha jo de var ju inte städat precis men vi ska vara tysta om de ....=) 1000 tack för att du tog dig tid och klippte min lugg =) Var ett jätte bra citat ...tänkvärt =) Nä till baks till stickorna och lite hockey titande på tv / kramar mamma

    SvaraRadera