måndag 30 mars 2009

Måndag

Idag har jag varit hos doktorn i Rödeby, ska berätta att för ungefär en månadsedan märkte jag att ett födelsemärka hade ändrat färg och form.. Så idag har jag varit och kollat detta vilket helt plötsligt blev en "operation", med lite lokalbedövning under armen så skärdes födelsemärket bort och fyra stygn syddes. Gör lite ont nu men det känns ändå skönt att det är borta, troligtvis var det ingen fara men dom skulle skicka iväg det för att kolla upp det, så nu kan det inte bli säkrare.. mamma fanns med hela tiden och höll mig i handen:)

Efter den lilla "operation" åkte vi till elgiganten och hämtade ut min nya tv så nu kan jag äntligen kolla på tv igen.. Så nu eftermiddag har jag tvättat och lagat mat, blev lax, pasta och broccoli.

Nu ska jag iväg och köpa mig någon god frukt och kanske lite natur godis att gott mig framför tvn med ikväll..
Ha det fint!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du inte har för ont och ta iprem nu följ mammas råd / kramar älskar dig mamma =)

    SvaraRadera