tisdag 3 mars 2009

Tisdag


Idag har jag jobbat 15-23, mycket mer har jag faktiskt inte gjort:P gick en runda på förmiddagen och städat i lägenheten. Provade min nya plattång idag, var riktigt nice=) Lagat mat har jag oxå gjort spagetti och köttfärs, blev riktigt gott=)


kollade på lite kort nu ikväll och hittade det här på min syster det är när vi på kiviksmarknad 08 och hon har precis vunnit på ett lyckohjul och snacka om att hon var lycklig=) kan ju även berätta att det var en liten kille som hade siffran brevid och han blev ju helt förstörd så syster fick öppna sin "lilla" choklad och ge honom en;P
jaja ska krypa ner i sängen nu, sov gott!

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja det var roligt det! Kiviks marknad är bäst =) Gud så brun jag är på den bilden med! Längtar till sommaren! Kram kram

    SvaraRadera
  2. ja det var riktigt roligt, nästan ett måste i år oxå=) jag längtar oxå till sommaren, inte så långt kvar nu! kram

    SvaraRadera