söndag 26 juli 2009

Vilken helg!

I fredags blev det jobb 9-17 sedan till lägenheten och städa, börjar att få det mesta klart nu och på måndag ska jag och mamma fixa det sista. På vägen hem körde jag inom maxi och köpte nya skor till jobbet eftersom dom gamla inte håller en dag till.. Kan väl erkänna här att dom inte var så bra eftersom jag mest halkar runt på jobbet menmen.. När jag kom hem hade pappa gjort rabarber kräm, mums..

Igår blev det jobb 8.30-17 sedan hem och göra sig iordning för utgång med Anders.. När vi väl hade tagit taxi in till stan så försvann någon... Så efter mycket om och om så gick jag upp på torget och hittade en snäll kille som körde mig till Strömsberg för 200kr.. Han var trevlig och oxå vill jag lova och det var inte vilken bil som helst utan en jätte stor jeep typ.. inte dåligt vill påstå, ångrar mig att jag inte frågade efter något nummer...

Idag söndag fick min snälla far köra mig in till stan och så är det jobb 10-19 och just nu har jag rast.. Har käkat 9nuggets och ska strax börja på sidesalladen och kaffet..
Jag återkommer säkert ikväll:)
Ha det fint!!

1 kommentar: