onsdag 22 juli 2009

Tisdag/Onsdag

Igår fyllde bror 15år, ojoj vad tiden går fort känns som att det var igår vi var på bb och Joar föddes.. Blev tårta och kakor.. När klockan blev 14 var det dags att bege sig in mot staden och så blev det jobb 14.45-23, var ju allsången ikväll och vi hade en del att göra vilket är skönt för tiden går så mycket fortare då.. Efter jobbet var det dags att bege sig hem och jag hade fått mejl om ett rum men jag vet inte, känner att jag vill ha en 1a med egen toa osv.. Så nu har pappa och jag kommit fram till att jag ska lugna mig till jag får något riktigt och tilldess pendla.. Har kommit fram till att bästa sätet att pendla är med bil, eftersom man förhoppningsvis inte behöver vara i skolan varje dag.. Carro har erbjudit mig att sova på hennes soffa om det behövs någon natt, vilket är guld värt:) Det kommer nog bli bra det här, skolan börjar ju inte förren den 25augusti och vem vet problemet kan vara löst då...




Idag blir det jobb 15-23 igen, börjar bli trött på att alltid jobba kvällar men imon är det ledigt och till helgen väntar dagpass:) Ska ut och gå en runda nu och sedan packa för kvällen, kommer troligtvis bli utgång med Anders och Johanna, ska see om Carro är sugen oxå...


Jaja ha det fint!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar