måndag 20 juli 2009

ojoj idag vaknade jag kl5 utav att Stina stog på min mage och hoppade,jag antog att hon var kissig så jag släppte ut henne och somnade om.. Steg upp vid 9tiden och käkade frukost och så har jag fixat med alla flyttkartonger.. Nu är jag precis utgången ur duschen efter en promenad runda med hundarna.. Har kommit på att det är riktigt bra att vi bara har kall vatten, eftersom jag måste ut och jogga eller gå för att klara av och duscha i det kalla vattnet.. menmen ska göra mig iordning nu för att om en stund köra in till stan, blir jobb 15-23 och jag ska till tågstationen innan och se vad ett pendlarkort till växjö kostar och så ska jag till 3 och göra mig av med mitt mobila bredband eftersom det ändå inte funkar här uppe..
Nej nu ska jag fixa iordning mig!!
Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar