lördag 18 juli 2009

fre/lörd

I fredags det vill säga igår ringde min klocka vid 5,30, plockade ner alla hyllor och mitt köksbord och vid 8 kom Joar och pappa som hade hyrt släp och så gick flytten hem.. Det gick rätt fort så vi 1 tiden när vi var klara med flytten blev det dagens på thai restaurangen. Det var riktigt gott:) Så vid tre var det dags att gå ner till jobbet och jobb till 23.. Sedan bestämde Johanna och jag oss för att göra stan, men då det inte var så mycket folk ute så tog vi och köpte mat och körde hem mot Strömsberg och somnade med våran nya bebis;) En dvärgpudel vi namn Stina...

Idag körde jag in Johanna till jobbet vid 8 eftersom hon var så snäll och sov hos mig eftersom jag inte vågade sova själv mitt ute i skogen.. Väl inne istan blev jag bjuden på frukost av syster.. Sedan plockade jag ihop all min mat och körde upp till Strömsberg igen.. Efter all värme som varit idag kände jag att det behövdes en dusch och eftersom vi bara har varm vatten när vi eldat så bestämde jag min för att ut och jogga med hundarna så att man klarade av det kalla vattnet.. Så nu kommer jag bli sjukt tränad eftersom jag måste jogga innan varje dusch hemma;) haha.. Nu sitter jag på jobbet och väntar på att Anders och Johanna ska sluta så vi kan åka till Östersjö... Mitt Internet krånglar hemma så jag hoppas på att få till det imon....
Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar