måndag 6 juli 2009

Måndag

Måndagar är alltid Måndagar.. Helgen har sprungit iväg och man längtar redan till nästa.. Idag har jag jobbat 16-23, tiden har gått riktigt fort och vi har haft mycket att göra ikväll..

I förmiddags var jag även uppe i strömsberg med lite flyttlådor.. Vi tog ett dopp i dalsjön, som är en sjö som ligger bara någon km ifrån oss.. det var riktigt skönt och våran dvärgpudel vid namn Stina fick visa upp sina simkunnigheter.. Just det vi har haft två roliga gäster på jobbet idag den ena kom och handlade av oss för att personen ifråga hade käkat på en fin restaurang men fått så lite mat att han fortfarande var hungrig.. Den andra berättade för mig hur stort det var när vi gick över från 4 växlar på en bil till 5..

Imon blir det oxå jobb 12-23.. Det är även allsång i hoglandspark imon. Till helgen händer det sjukt mycket, hasslöfestivalen, tossia, hultsfred och Johanna fyller år.. tyvärr jobbar man så det enda jag kommer hinna med är Johannas födelsedag.. Menmen chefen var riktigt snäll som gav mig halvt ledigt på kvällen, det tackar man för:)




Denna bilden kommer i repris men jag tycker den är riktigt härlig och väcker roliga minnen..

Nej nu väntar sängen på mig!
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar