onsdag 1 juli 2009




Igår måndags var jag på dragsö med syster och Julia. Vi käkade även dagens på restaurangen som ligger där, blev köttfärslimpa och potatis.. Sedan blev det jobb 17-23




Idag gick jag ut till Stumholmen själv och solade, alltid lika pinsamt att sola själv man känner sig som värsta missfostret.. Menmen sedan blev det hem och ta en snabb dusch för att efter det bege sig till jobbet och jobba 15-23, jobbade med Ahmed och Anders ikväll och tiden gick riktigt fort och vi hade riktigt kul:) Ringde till polisen idag oxå, var en gubbe som var full och trillade ihop på golvet så vi hjälpte honom upp på stolen och så ringde jag på polisen så dom kunde ta hand om honom, hoppades jag på... Jag stog i kö i 20minuter efter att en telefonist hade kopplat mig vidare någonstans och då gav jag upp och ringde igen och berättade läget för telefonsten och sa att jag jobbade så jag hade inte tid att sitta i telefonkö i över 20 minuter!! Men idioten i andra änden kunde inte göra något, helt sjukt hon sa att börja han bli våldsam får du ringa 112!! Det hela slutade med att han vinglade ut från jobbet och försann.. funderar skarpt på att skicka in dagens ris till polisen!! Efter jobbet blev det ett kvällsdopp på stumholmen med Anders..


Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar