torsdag 23 juli 2009

onsdag/Torsdag

Efter jobbet igår blev det att ta en snabb dusch och göra sig iordning är riktigt stolt över att jag fixade iordning mig och vara helt klar på 40minuter.. Inte dåligt jobbat för att vara Fanny.. Sedan blev det hem till Anders och jag öppnade min flaska minttu och så var jag laddad till 100%.. haha vi tog taxi in till stan vid 1 tiden och det var kö för att komma in på Nivå, trodde jag aldrig med tanke på att lönen inte kommer förrens imon.. menmen kvällen slutade på bästa sätt då jag för första gången fick sova i en Hästens säng, vilken lyx! Fick sova hos Anders på saltö..
Bra bilder det blir på piratens toa..
Idag har jag plockat med det sista i min lägenhet och bokat tid för att tvätta imon efter jobbet. Så ska jag klippa Carros pojkvän Kent imon oxå. Men först blir det som sagt jobb 9-17..
Nu tror jag att jag ska borta tänderna och tvätta bort mitt smink och krypa ner i sängen..
Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar