torsdag 9 juli 2009

Torsdag

Igår var jag och Emmeliemontmatre och käkade kyckling pasta och jordgubbchescake till efterätt. Någon som måste göras om!! Gud vad gott och trevligt det var, sedan blev det förfest i hoglandspark där vi hittade 3 killar från nybro,sthlm och eskilstuna om jag inte minns fel.. jaja vi tog följe till Nivå där vi träffade Li och Johanna från jobbet.. När Emmelie försvann eller det kan lika gärna vara jag som slarvade bort henne, begav jag mig till piraten.. Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag måste erkänna att jag börjar bli för gammal för att gå ditt.. Menmen kvällen slutade hemma i min säng där jag somnade bums..


Kollade vidare på min gamla mobil och hittade bilder på min krock, det är bland den värsta upplevelsen i hela mitt liv. Ser kanske inte så mycket ut på bilden men det var sjukt läskigt..


Idag skulle jag varit hel ledig men eftersom som Emmelie åker till Usa imon så hoppade jag in och jobbade för henne mellan 13-17 så hon fick åka hem och packa.. Vi hade sjukt mycket att göra vilket är grymt skönt för tiden går så fort då.. Efter jobbet åkte jag ut till harald nyborg och köpte flyttkartonger till det sista i lägenheten.. Åh måste ju berätta att jag fick mitt löshår idag och jag blev som ett barn igen, längtar till på lördag då det kommer att användas på Johannas födelsedags kalas:) åh gud vad jag laddar får att äta massor av tårta!! Jag vill påstå att Johannas mamma gör världens godaste tårta!! Nej nu börjar jag nästan att bli hungrig, lite jordgubbar och mjölk sedan väntar sängen på mig..
Glöm inte att le mot omvärlden, någon kanske behöver det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar