måndag 13 juli 2009

helgen

I lördags blev det jobb 11-19 och efter det hem och göra sig iordning och upp till Rödeby och fira att Johanna blivit 21 år! Mycket trevligt och god mat:) Vi tolv tiden var det dax att bege sig in mot staden och se vad nattlivet hade att erbjuda, vilket är inte var så mycket.. men vi gjorde ändå vårt bästa för att ha skoj och dansade till kl slog 3.. Jo just det jag blev "uppbjuden" till sista dansen.. Det var lite roligt ändå, men eftersom det var så varmt lämnade jag honom efter en låt:P På vägen hem blev det att stopp vid falafel vagnen och det var riktigt gott vill jag lova! Sedan fick jag inte gå från torget hem själv för Carro(det var gulligt Carro) så jag blev körd typ 500m gång väg... Så jag somnade tryggt och säkert hemma i min säng:)

Söndagen blev det jobb 9.30-19, sedan ta bussen till Rödeby och hämta bilen som jag lämnat hemma hos Johanna efter lördagens festligheter. Jo just det efter massa lagning och fixning utav min bil(som pappa gjort) kommer min bil även bli blå mettalic. Gud vad jag längtar och saknar min bil just nu..

Idag jobbade jag 9-12,30 då jag gjorde en riktigt dum grej och badade min hand i 168 grader.. Det vill säga frityroljan på jobbet, ajaj.. Men det blev inte så farligt som jag trodde men gick ändå hem eftersom jag hade ringt in Anders.. Men vi 16 ringer Nicklas och då är Daniel sjuk så jag får jobba 16.30-23.. Så nu är man precis hemkommen och strax väntar sängen eftersom jag ska gå ner till glasmästaren imon och se om han kan fixa mitt fönster innan jag flyttar.. Så klockan ringer 06.30 imon..
Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar