torsdag 2 juli 2009

Onsdag/torsdag

I Onsdags var ju ute på harald nyborg och köpte 10 flyttkartonger,jag har redan fyllt 6st så jag behöver några till.. Men det är verkligen dax att ta tag i min flytt. Kom precis på en perfekt kontaktannons för mig just nu..

"Stark man som har bil med dragkrok sökes, helst släpp oxå;)"

haha, med hjälp av mina vänner och familj ska det nog gå att lösa ändå:)


Idag vaknade jag kl 4 utav att min klocka ringde, snozade ett par gånger men kom iväg 10 i fem. Idag åkte Jag,Johanna, anders och carro till ullared och shoppade järnet... Någon måste ju göra något ått finanskrisen, thithi.. När vi vara klara och några hundralappar fattigare bestämde vi oss för att åka inom Tylesand och bada, vilket var ett bra kort! Skulle egentligen ta lite kort på allt som köpts idag men jag orkar inte just nu, kommer kanske imon..




Tack för en kanon dag mina 4 vänner!!


Jag kan räkna!! Tack till Opelen oxå:)

2 kommentarer:

  1. Jag har mä badat i havet i dag =) och du hela jag huvudet mä .....Ida såg de =) / Kramar mamma =)

    SvaraRadera
  2. Tack vare blåsten och min stora klänning ser det ut som om jag är ett berg! Du vet verkligen hur man ska glädja sina vänner ;)

    SvaraRadera