onsdag 15 juli 2009

tisdag/Onsdag

Igår blev det jobb 9-21,30 och det var ju allsång i hoglandspark igår och Sibel var här och uppträde.. Fick höra på omvägar att hon var riktigt duktig men att det var lite folk... Efter jobbet blev det hem och duscha för att efter det somna till tvn:)

Idag steg jag upp tidigt för att jag hade massa saker som skulle fixas och nu sitter jag och laddar för att gå till jobbet.. Blir att jobba 15-23 idag. Jag har en massa kvällar framför mig nu vilket kanske inte är så himla kul men det ska funka.. Är ledig på lördag/söndag så flytten hem blir på lördag.. Pappa har bil med dragkrock nu och släp ska hyras. Alla som är sugna på att hjälpa till att bära är hjärtligt välkomna!! Har ju flyttat mycket redan nu så det är mest stora saker kvar så förhoppningsvis går det rätt fort om det inte bara är jag och pappa som står här men det får funka det oxå.. Nej nu har jag skrivit massa onödigt.. Dax att sminka sig lite och gå till jobbet!
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar