onsdag 8 juli 2009

Onsdag

Idag är det onsdag och dagen har bara sprungit iväg, men så är det ibland.. Har varit ledig idag vilket är sjukt skönt.. Har beställt löshår idag, thithi kommer troligtvis imon gud vad jag längtar... Var även uppe på stan och köpte en flaska vin till kvällen. Nu när jag håller på att flytta hittade jag mina gamla telefonen och där fanns många minnen.. Vissa är rätt jobbiga. Men även saker jag saknar som min Ford cab!! Någon som minns när min baslåda lätt genom hela staden?


Mitt korta hår som jag hatade då men saknar nu:P

Syster var min bal modell!
Nog med bilder för idag, kommer säkert mer imon eller senare i veckan.. Nu ska jag springa ner till tvätten och göra mig iordning för middag med Emmelie ikväll!!
Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Jag kommer ihåg baslådan..och det vibrerade baksätet som jag fick sitta i :p

    SvaraRadera