fredag 4 september 2009

Torsdag/fredag

Jag måste erkänna en sak, det var faktiskt inte så farligt att åka tåget kl5:) Sen när Johanna2 hade kaffet färdigt när jag kom idag så kunde det typ inte bli bättre..
Jo just det ni kanske vill veta hur det går i skolan, jo det går faktiskt riktigt bra och jag trivs sjukt bra. Det känns som dessa 31/2 åren kommer gå riktigt fort om det alltid kommer vara så här roligt:)
jo just det, jag är sjukt nöjd för att jag har betallt ett helt års skatt på min pärla till bil, kostade 2600 vilket jag inte tyckte var så farligt, men det är skönt att det inte dras massa pengar från kortet varje månad.
Kan ju berätta att jag inte tagit några lån utan att jag ska leva på bidraget(som jag fick sänkt) sen ska jag jobba på mcdonals. Men nu ska jag dricka en kopp te framför tvn med den bästa pappan och kanske bror om han inte spelar på datorn.
Ha det fint!

1 kommentar:

  1. det är ju du!=) mcdonalstjejen som alltid är så sjukt fin i håret. <3 jag måste fråga.. hur gör du med din lugg när den ser flätad ut men är mer bullig liksom!? har länge undrat men inte vågat fråga..=) en bsekrivning hade varit sjukt bra. du hade typ bilder på det i april. ha det fint! /anna

    SvaraRadera