tisdag 1 september 2009

Måndag/Tisdag

Igår steg jag upp kl5 och körde hemifrån vi 5.30 för att tåget skulle gå ifrån holmsjö 6.00 men när jag kommer upp till holmsjö så kommer det inget tåg. Blir man trött eller? Jag hade kollat fel i tabellen så tåget som jag skulle ha tagit gick bara på sommaren, så det blev att köra upp med bilen istället...

Vi hade genomgång på schemat så nu har jag schema för 9 veckor framöver vilket känns skönt. Sen hade vi förläsning om vad pedagogik betyder och föreläsningen var riktigt bra.

Efter föreläsningen åkte jag och Johanna(en tjej som kommer från Nässjö) till mediamarket för att kolla på telefon till henne blev även stor handling på citycross och efter det hem till hennes 1a och laga mat:) Så när jag kom hem var klockan nästan 9, men det var en riktigt rolig och trevlig dag. Vi har även sökt en trea ihop till Jul(jag och Johanna 2), vi kommer få svar på måndag:) För att min blogg inte ska bli helt rörig eftersom min bästa kompis heter Johanna så kallar vi Johanna i skolan för Johanna 2!

Idag har vi hel ledig dag och egentligen har jag sjukt mycket saker som ska göras men orkar typ inte ta tag i allt. Imon är det kort dag i skolan har bara en föreläsning mellan 10-12, känns lite tråkigt att lägga mer tid på att ta sig till skolan än man är där men så är det ibland..
Nej nu ska jag ta tag i mig själv och byta om från min pyjamas ialf!
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar