onsdag 2 september 2009

Onsdag

Idag började vi inte förren 12 så det räckte med att jag åkte 8.00 från Holmsjö, skönt:) Föreläsning var bra, men jag oroar mig för några sidor som vissa vet/tror vi ska läsa till på fredag, jag har ju inte beställt några böcker ännu! Eller jo nu har jag det men det dröjer ju innan dom kommer hem.. Får se hur jag och Johanna 2 ska lösa det imorgon.. Jo just det nu har jag hittat 3 personer från Karlskrona som ska pendla, riktigt nice! Imon har jag dock ett "litet" bekymmer, skolan börjar 8.15 och det ända tåget som ser till att jag kommer i tid går 05.13 från Holmsjö. Orkar jag det? kommer behöva köra hemifrån 04.45. hmm jag funderar på att planera in en sen ankomst för det finns ett senare tåg men då kommer jag 20minuter försent, ångest jag vet! Var faktiskt duktig innan och var ute och gick med hundarna.
Nu är det dax för duschen och sängen.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar