tisdag 29 september 2009

Tisdag



Idag har vi haft sovmorgon!! wiee min klocka ringde klockan 6, min syn på sovmorgon har förändrats helt sedan jag började plugga, innan tyckte jag att det var tidigt att gå upp klockan 8. Men jag får väll erkänna att det är bättre att gå och lägga sig tidigt och komma upp i god tid istället:) Så många av mina äldre vänner redan har sett har jag ju minskat i mina storlekar i kläder;) En stor orsak är nog mina vanor på tider att käka, sedan är jag faktiskt ute och går en hel del.. Mennmen nog om det..

Idag har vi haft seminarium på läs och skrivsvårigheter vilket jag tycker är riktigt intressant och imon har vi seminarium på matte vilket jag tycker är ännu roligare:) Nej nu ska vi se om far min har fått igång tvn och hjälpa honom med disken..

Jo just det måste berätta om e tant som fick mens attack på tåget idag. När vi hoppar på tåget i emmaboda är det rätt fullt och jag hamnar brevid ett engelskt par och efter en stund blir det biljett koll och när dom kommer till mig så är det en kvinna i 40års åldern som kommer fram till tåg personalen och frågar var eluttagen finns. Men eftersom vi åkte det äldre tåget idag fanns det inga då får hon värsta paniken och frågar om det inte finns ett jävla uttag! och nej det finns det inte. Så kvinnan skriker rätt ut och smäller i dörrarna. Så vänder sig det engelska paret mot mig och frågar vad som hände, och jag svara


-she want elektricitet


-What?


-to the computer i think, you now when the battery are low?


-oh okay


Gud är man inte förbered på engelska blir det kaos i mitt huvud..




En annan rolig sak som hände på tåget idag är när lizette frågar vad jag gjort med håret(hon säger även att det är fint) och jag svara att jag har tvättat det!! haha
Nej nu bjuder jag på bilder från min camera från ikväll!
Ha det fint!!

1 kommentar: