onsdag 9 september 2009

Tisdag/Onsdag

Skolan tar mycket tid så det är därför min uppdatering är dålig.
Igår hade vi bara en föreläsning och efter det satt jag och johanna2 och pluggade tillsammans och på kvällen blev det pizza och film. Jag käkade en kebabsallad som var sjukt god fast det konstiga var att det var gyros och inte kebab, mycket konstigt...

Idag har vi haft två föreläsningar och nu sitter jag framför datorn och ska skriva rent ett litet arbete som vi har i akademiskt skrivande. det blir nog bra:)

Jo just det skulle ju berätta hur jag gör min fläta i luggen.
För det första brukar jag föna håret med saltvatten spray för att få volym på det.
tupera luggen och spraya lite lätt så tuperingen sitter kvar litegrann
Fläta en inbakad fläta i luggen och hoppas på att det blir bra;)
inte så svårt med andra ord, när jag färdig blir det lite mer spray.(jag är helt galen i hårspray)
Hoppas ni förstod min lilla beskrivning:)
Nu ska jag göra klart läxan och kolla på fotbollen och idol ikväll...
Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. tack! <3 kan du med hur man får till luggen, när den blir liksom tvinnad (skruvad, snurrad)!? har försökt många gånger som helst, men det blir inte alls som jag vill..=P saltvatten spray? va är det? finns det någon sort du rekommenderar?=) och vilket är ditt braigaste hårspray? Rena frisörbloggen det här! förlåt!=) Ha det bäst! /Anna

    SvaraRadera
  2. Tack!<3 vad är föresten saltvatten spray? vilket märke ska man ta? och vilken hårspray tycker du är braigast!?=)
    vet att man kan skruva (eller tvinna!?!) luggen också, har du några bra tips på det? det blir aldrig bra när jag försöker själv!=(
    Ha det fint! Anna

    SvaraRadera