måndag 21 september 2009

Lördag/sön/Måndag

I lördags bar det in mot staden vi 12tiden och någon Anders är skyldig mig pengar;) Sedan hittade jag mig en sjallindex, en blå faktiskt:) Blev även trosor på lindex, älskar deras tag tre betalla för två(tråkig som jag är blev det tre likadana)Sedan bar det in mot donken och där blev det att börja lite tidigare, så blev jobb 14-23. Måste berätta att tjejen som jobbade på kvällen blev jätte dålig vid 9-tiden hon var lik blek i ansiktet och skakade, sjukt läskigt. Som ni förstår fick hon bege sig hemåt så det blev en stängning på två personer men det gick bra:) Vi 11tiden när vi var klara fick det bli en dusch och göra sig ordning för att gå hem till Julia och förfesta. Det var riktigt roligt trevligt, kvällen kunde knappt bli bättre:)

Så blev det söndag och jobb 11-19, det gick oxå bra och jag somnade som en klubbad säl vi 9tiden när jag kom hem och hade käkat.

Idag har vi haft föreläsning mellan 8-10, sen har jag hållit på med seminariet på fredag. Nu tror jag det blir att gå en runda och sen blir det lite plugg och tv!

Jo måste rekommendera er ett bra rouge från bodyshop, först tyckte jag det var dåligt för 240kr(hade rabatt på 100kr så blev 140) men efter att ha använt det ett par gången är det lätt värt alla pengar. Det är iallafall bland nyheterna och jag köpte det med varma färger:)

Ingen som har gått lärarutbildningen och vill sälja/hyra ut sina böcker??
Ha det kalas!!

1 kommentar:

  1. vill minsann se sjalen du köpte! du får lägga in en bild:) 240!? låter sjukt dyrt för ett rouge... :S förresten vilken mascara använder du? dina fransar ser alltid sjukt långa och täta ut. Såna vill jag med ha! ;) Ha det fint! /Anna

    SvaraRadera