torsdag 10 december 2009

torsdag

Igår blev det ingen skrivning här, hade så mycket att fixa med.
Efter skolan igår blev jag övertalad att stanna kvar och vara med på en julfest i Växjö istället för att åka hem. Vilket var bra för det var riktigt trevligt:)

Nu har jag kommit ikapp i skolan igen vilket är skönt. Allt går bara man har viljan!!

Imon ska jag på praktik vilket ska bli riktigt kul, de skulle ha Lucia firande på praktiken imon oxå så det kommer bli en riktigt bra dag:)

När jag körde hem från skolan idag så ringde Johanna och jag kom på att jag missade Bonde söker fru igår! Men jag har fått en snabb resumé, att det var mycket kärlek och massa ljus och mysigt... Vilken tjej drömmer inte om en picknick ute på en äng??

Nej nu ska jag sluta drömma mig bort och dricka min kopp te istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar