onsdag 16 december 2009

Tisdag/Onsdag

Igår körde Hilda till skolan. Hilda är min nya pendel kompis ifrån Emmaboda och det gick ju jätte bra på vägen upp eller vi ska väll säga att det gick bra på vägen hem oxå. Fast vad gör allt vitt på vägarna??? Okej att det kommer lite snö men hur ska jag kunna köra till Karlskrona på jul lovet och jobba när jag inte tycker om att köra när det är snö:( Detta är dagens eller kanske månadens dilemma.. Funderade på att tåg kort men det går ju inga tåg hem vid 23 när jag slutar mitt kvällspass...
Menmen hade riktigt trevligt igår med tacos som tisdags mat och en liten promenad i snön. Det är faktiskt inte så att jag hatar snö, bara det inte finns på min bil och på vägarna...
Idag har jag sovit rätt länge och nu ska jag ta tag i läxan och städa i min lägenhet eller framförallt min garderob. Hoppas på att kunna rensa ut och slänga lite...
Anna: löshår har jag ingen vidare erfarenhet utav, jag köpte mitt på funny hair men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vad som är bäst. Mitt är syntet på clips så man måste alltid "fixa" med det för att det ska se verkligt ut. Jag tycker löshår är en svår fråga eftersom det sliter så på ditt vanliga hår om man sätter i det för natt och dag. fy jag låter ju helt anti löshår nu men eftersom jag inte jobbar som frisör längre kan jag ju vara ärlig och det är inget bra för ditt egna hår...
Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar