torsdag 17 december 2009

Onsdag/Torsdag

Igår var det bonde söker fru på tv, jag hoppas att ingen missade det?;) Det är sjukt bra tycker jag iallafall speciellt om man har trevligt sällskap iform av Johan. Det var längesedan jag var så lycklig som nu...

Idag har jag varit i skolan mellan 8-10 vi skulle haft en föreläsning mellan 13-15 men jag orkade inte sitta i skolan och vänta så jag var lite busig och struntade i den. Så nu ska jag sätta mig med läxan som vi har över jul så den blir klar så fort som möjligt, vet inte ännu hur mycket jobb det kommer bli över jul men jag hoppas på mycket jobb:) Ska spara pengar till att åka utomlands. Johanna och jag har ju sagt ett bra tag att vi ska åka iväg... Så vi får väl se om vi kommer iväg i sommar.

Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Tror nog att jag hade lika trevligt sällskap =) och tror att jag är lika lycklig som dig... (men det kanske du redan visste) ;)
    Puss /Johan

    SvaraRadera