måndag 21 december 2009

Måndag

när klockan ringde vi 6 i morse, stängde jag av den vände mig om och somnade om.. Jag orkade inte ta tåget till Karlskrona utan tog min pärla till bil stället, så körde i från Emmaboda vid 8 och vid 9 hade vi möte. Sedan blev det stan för att leta julklappar men hittat knappt någonting.. Det är något som jag är sjukt dålig på, handla julklappar... Men man kan inte vara bra på allt... Så efter allt spring och letande blev det att jobb 12-19.30.

Jag hatar vintern då jag alltid blir så torr om mina händer, och knogarna spricker, har testat massa olika salvor men ingen funkar. Ingen som kanske sitter inne på något dunder knep för detta?

Har för övrigt kärat ner mig i Erik Grönwalls Higher låt, får rysningar varje gång jag hör den...

Nu ska jag krypa under min filt i soffan med en kopp te.
Du finns i mina tankar...

2 kommentarer:

  1. Du finns i mina tankar också =)
    Tror jag är världens lyckligaste som har dig..
    Puss min Kära.../Din Johan

    SvaraRadera
  2. tja sanne.
    ett bra tips köp plasthanskar sådana engångs du vet smörg händerna med vilken handcreme somm hälst sen ta på hanskarna.ha dom på dejnån timme eller så det återfuktar händerna.


    testa detta . mvh sessan

    SvaraRadera