fredag 18 december 2009

Fredag

tjotjo nu har jul lovet börjat ifrån skolan.. Och nu när vi har lov är det jobb som står på schemat, pratade med Johanna igår och jag jobbar varje dag fram till jul föruttom i mon då det är personalfest... Tyckte först att det lätt jätte jobbigt men när man tänker efter så är det ju jul på torsdag nästa vecka, inte alls långt... Personalfesten imon kommer bli trevlig, har köpt lite små saker, så jag kommer nog likna ett paket(var ju jul tema), haha ska lägga upp en bild innan jag kör imon...

Så idag ska jobba 15-23 och innan det blir det dagens på stan med hela familjen, kommer bli trevligt. blir ju bara mer och mer sällan man ses då det finns massa andra saker som ska göras...

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att köra mot Karlskrona.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar