måndag 14 december 2009

Måndag

Är det inte konstigt att helgerna alltid springer iväg? man har alltid massa saker planerade som man ska göra. och det är ofta sjukt många punkter kvar när det är måndag.. Eller är det bara jag som har det så?

Idol gick ju "kanon" som någon hade sagt... Tyckte det var bra att Eric tog hem segern:)

Sedan har det blivit jobb hela helgen och så har jag fått min dator som systers pojkvän hade lagat. Jag köpte snus till honom som tack för hjälpen, första gången jag köper det och tror ni jag fick visa leg? Nej ändå handlade jag på maxi, fy jag börjar känna mig riktigt gammal nu... Men iallafall har jag min stora bärbara dator nu, vilket är skönt när man sitter och skriver...

Fick tebax min andra hemtenta idag och det stog G på den:) (någon är sjukt nöjd)





Här kommer en litet foto på min favorit produkt för tillfället...

Är lite extra glad just nu:)
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar