fredag 11 december 2009

Fredag

Då var man precis hemkommen från praktiken. Det har varit en riktigt bra dag, dagen började med Lucia firande då "min" klass hade hand om lucia tåget. De var riktigt duktiga och det blev saxofon spelning utav en kille klassen(jag fick rysningar och gåshud). Sedan har de pysslats idag och som många vet älskar jag att pyssla. kom med lite tips och trick och många barn blev riktigt glada.

Vad jag tycker om att jobba med barn, längtar till jag är klar i skolan och kan börja jobba...

Ikväll är det idol final och vem ska vinna? Jag tycker iallafall Erik eller stavar han med C? hmm..

Tänkte jag skulle ge ett tips om min nya favorit produkt till håret. Köpte den på ullared i somras men har inte varit så duktig på att använda den. Är iallfall Loreal volume Spray som sprayas i hårbotten, INTE i benan då blir det flottigt!!! Sen fönar man håret och sen snackar vi Volym:) Det kan jag rekommendera:)

Kul att det har kommit nya läsare till min blogg, alltid roligt när man ser att antalet läsare ökar...

Ha det fint<3>

1 kommentar:

  1. Roligt att du börjat skriva igen! =) Loreal volume spray? är det så bra? hur ser flaskan ut? man måste veta vad man ska leta efter... =P Tyckte också att Erik skulle vinna. Ha det fint! /Anna

    SvaraRadera