lördag 1 augusti 2009

vilken vecka..

Denna veckan har jag jobbat kväll tis,ons,tors,fred och gissa hur jag jobbar imon?? japp du gissade rätt, kväll där oxå. Så nu vet ni vad jag har gjort denna veckan;) jobbat 15-23. I torsdags var det även besiktning utav min lägenhet och det gick bra, skönt att man inte behöver tänka på det mer.. Idag har Johanna och jag varit och gått en runda på stan, hihi jag skulle ta ut 200kr i en automat och samtidigt pratar jag med johanna och det gick sådär, blev bara en nolla för mycket så det blev 2000kr..

Sen skulle vi gå på systemet oxå och jag ställer mig först i kön och plockar upp mina saker och betalar.. Missade jag något?? Hmm nej vi fick inte visa leg!! Nu börjar man bli gammal alltså..

Jaja ska sluta mitt inlägg med att jag tycker det är sjukt tråkigt att MÅNGA på facebook och olika sidor har spärrat sina sidor så man måste vara vän med dom för att komma in.. Varför ha en sida om ingen får titta?? Nej nu ska jag sova, är riktigt trött.. Sussa gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar