söndag 23 augusti 2009

Söndag

Vilken helg detta har blivit, jag vet inte var jag ska börja men i lördags blev det jobb 8.30-23 och efter det bestämde Johanna och jag hos för att göra Karlskrona en sista gång innan hon åker till Lund och jag till Växjö. Vi duschade och gjorde oss iordning på jobbet för att efter det bege oss till Simon på förfest vilket var mycket trevligt. Måste berätta om kvällens kläder jag hade nämligen en svart klänning och hmm tänkte jag på skor, nope blev min badskor som jag hade på morgonen när jag åkte till jobbet.. haha Kvällen bjöd på helt galna saker som att bada, kvällen kommer som sagt inte glömmas i första taget.. Måste bara berätta att killen som körde mig hem för några veckor sedan(skrev om honom här), han träffade jag ute igår och denna gången byte vi nummer men mer än så skrivs inte här... Imon ska jag packa och fixa här hemma för på tisdag börjar skolan i Växjö och jag ska bo hos Carro under första veckan:)
Nu tror jag att sängen väntar på mig.
Sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar