torsdag 20 augusti 2009

Onsdag

dagarna bara springer iväg, känns som man inte hinner med något alls.. Men idag körde jag och min syster till Ingelstad och efter det till växjö. Nu undrar ni kanske vad vi gjorde i Ingelstad och det var så att jag skulle få titta på en "lägenhet" som skulle ligga i en källare på ett hus och den var på 45kvm och kostade 2200kr i månaden, för er som inte vet så ligger den Ingelstad ungefär 1,5-2mil från campus. Men nu ska vi komma till sak, lägenheten påminde mer eller mindra om en skokartong det vill säga INGA FÖNSTER och hur kul är det att bo en skokartong?? sedan var det inget riktigt kök, ingen ugn, köksfläkt osv... menmen man kan inte förvänta sig så mycket för 2200kr. Vi körde ialf inom campus och hälsade på Carro och fick titta på hennes fina lägenhet hon visade även runt mig och min syster så nu vet jag var jag ska vara på Tisdag. Blev även en fika i Växjö och efter det blev det att köra hem eftersom jag skulle jobba 17-23 idag.. Om det är någon som fortfarande funderar på om jag ska bo i skokartongen så NEJ jag kommer åka tåg istället, man kan tydligen hoppa på i holmsjö och då tar det 1h till Växjö vilket jag tycker är helt okej. Nej nu är det dax att krypa ner i min säng och jag tänker inte dra för gardinerna, jag är sjukt glad för mina två fönster i min rum;)

Denna bilden är tagen i början av sommaren, men jag nu när jag satt och kollade igenom alla kort tyckte jag den var riktigt fin:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar