måndag 10 augusti 2009

Måndag

ojoj nu har det gått 10dagar sedan jag skrev här sist och för som undrar vad jag egentligen har gjort kan jag beskriva det med sex bokstäver, JOBBAT! men jag är glad för det, behöver spara massa pengar till skolan till hösten.. Men det har hänt lite annat under dessa dagar oxå, Johanna och jag har varit i Malmö och shoppat och kollat på trav, lite tråkigt att vi förlorade alla pengar men man kan inte alltid vinna.. Spelade bort 200kr med inträdet ungefär..
Nu börjar jag bli riktigt nervös för att skolan börjar strax men jag ska klara detta, kommer bli en bra höst:) Carro kommer få ha mig på soffan någon natt och Emmeli kommer kanske oxå få stå ut med mig någon natt.. Men jag kommer köra min bil fram och tebax oxå, man känner sig så handikappad utan något "eget" boende. Bor hemma hos pappa nu och visst det är absolut inget fel med det men man måste alltid tänka sig för.. Men som sagt det kommer bli en bra höst det vet jag! Nej nu ska jag promenera runt Strömsberg!
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar