måndag 17 augusti 2009

Måndag

Denna helgen har blivit helt galen. I lördags jobbade jag till 17 och efter det körde jag hem till Johanna och bjöds på middag och fick låna duschen. Vid 7-8 snåret körde vi hem till Fredrik på förfest, vilket var mycket trevligt.. Något som inte var lika kul var när vi kom in till stan och jag upptäckte att min plånbok befann sig i Rödeby.. Men jag klättrade över stängslet på playbar och stannade där ett tag för att efter det bege mig hemåt.. Söndagen blev det lite jobb och idag har man varit hel ledig, vilket har varit riktigt skönt jag har hjälpt pappa att klyva lite ved och vilat.. Imon ska jag åka in till stan vi 11 för att fixa systers hår och jobba vid 15-23.. Jo just det är det någon som känner någon eller vet något rum eller lägenhet i Växjö så är jag intresserad utav allt:) Nu tror jag att sängen kallar på mig, vi hörs!

1 kommentar:

  1. Är det inte lite omoget att hoppa över på playbar när man är 21? ;)

    / Linköping

    SvaraRadera