tisdag 24 februari 2009

Tisdag

jobbat 9-17 idag, ska tebax vi 20-23 ikväll och hjälpa till att stänga..
åh e det någon som käkat en semla idag? jag har inte hunnit med det men det gör inte så mycket, gillar inte grädden:P
Imon är det äntligen den 25, gud vad jag har längtat efter lönen, min tatuering blev ju lite dyrare än planerad.. menmen den e sjukt fin ialf=)
Ska gå en runda på bokia imon oxå, kolla in bokrean har läst ut min bok och vill ha något nytt att somna till om kvällarna..
Måste berätta vad jag gjorde på jobbet idag, efter att jag hade räknat kassorna och ska stänga kassaskåpet, klämmer jag mitt finger i dörren och det gör sjukt ont vill jag lova... fy hela naglen är blå, och ja du får skratta men bara när inte jag ser;)
Johanna ringde mig för en stund sedan och jag lovar Johanna, jag laddar redan för lördag och det vet vi att Fanny är duktig på;)
Jo jag fick ett sms om jag kunde vara badvakt i mars, det e väldigt längesedan jag ställde upp på något sådant men jag sa faktiskt ja, så det blir att leta fram klädrena..
Vill inte låta jobbig men har ni inte lyssnat på denna låten måste ni göra det, jag har blivit kär i denna låt http://www.youtube.com/watch?v=IzW3oE4oX6M&feature=channel

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du e jag e impad =) Du e som din bror .....han vill inte ha tycker inte om bulle mä gräddde var hans svar ....så blir ingen för mig häller men kan glädja dig med att de e 500 kalorier i en ....de du =) / kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Semla ska jag äta. Fettisdag en dag om året bara ju! Jag följer gärna med på bokrea imorrn! Hur jobbar du? Kramar syster

    SvaraRadera
  3. Jag tar hellre en glass el nått, men jag måste erkänna att det "nästan" är ett måste... jag är på salongen imon men smsar dig:)

    SvaraRadera