måndag 23 februari 2009

måndag


när jag gick och la mig igår tänkte jag "jag ställer inte klockan så vaknar jag när jag vaknar, eftersom jag ändå är ledig".. 12.30 vaknar jag och hela dagen är borta, fy vad hemskt. men som min syster brukar säga "då behövde du säkert det".. sedan har vi varit på friskis en runda och gympat. efter gympan var vi och handlade, de hade exrta pris på färdig smootie mix som både jag och syster köpte. på baksidan av paketen stog det att man kunde blanda det med yoggi, vilket inte jag var sen med att testa och det var riktigt gott vill jag lova, mums=) Vill säga grattis till johanna och crille, alltid roligt med bra nyheter=) får jag börja använda min bil lite mer, på tal om bil fick jag ett brev från bilprovningen häromdagen så pappa måste fixa till all rost innan det e dax för besiktning igen.. alltid lika jobbigt med bilar men ändå skönt att ha dom=) nej nu ska jag placera mig framför tvn och titta på halv 8 hos mig och familjen annorlunda och gotta mig med min smootie=)

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja smoothiefrukterna var goda. Dock orkade jag inte mixa dom igår utan åt dom som dom var =)

    SvaraRadera
  2. ja det var ett riktigt klipp, måste man nästan alltid ha hemma;)

    SvaraRadera