fredag 27 februari 2009

fredag


Jobbat 14.30-23.00 idag.. Syster och jag gick en runda på förmiddagen och efter det var det hem och duscha för att mötes igen och gå och käka dagens på mirage, det var sjukt gott vill jag lova=) så har vi varit på systemet oxå, handlat lite för morgondagen, denna helgen ska jag bara dricka vin och cider så det ska bli lugnt;) var inne på hm en runda oxå, hittade fina fjärilar som jag ska ha i håret och matcha mitt ben med:P

Ingen som är sugen på att hjälpa mig med min dator för lite betalning?

Annars kommer jag och besöker dig thessan och hoppas att din pojkvän är hemma;)
Åh vi måste spela bingo lotto igen och käka pizza, jag är ledig på söndag, kan du?;)

Jaja ska krypa ner i sängen och kolla på en film nu=)

1 kommentar:

  1. Kalle kan hjälpa dig... Bara kom hit med datan så får han kolla på den.. Ha så skoj ikväll! Kram

    SvaraRadera