onsdag 25 februari 2009

onsdag















Idag har jag bara jobbat förmiddagen så vi 13,00 åkte syster och jag till ikea, ja jag vet ikea är mitt andra hem;) hittade en massa fint, bland annat en ny hylla till toan.. blev även massa annat fint som ni får se när ni kommer och hälsar på=) Syster och jag hade riktigt roligt åt en "annanas växt", aldrig sett något liknande, se bilden nedan=)
På vägen hem körde vi inom börjes i Tingsryd, hittade faktiskt lite små saker där oxå, det är en rätt rolig affär=)
Mamma kom inom jobbet på förmiddagen oxå, så gullig ville ge mig en skiva, tack mamma=)
Ni som undrar jag har sjukt ont i mitt finger idag oxå, så klantig man kan vara ibland...
Blev tyvärr ingen bokrea idag men jag ska nog hinna med det på lunchen imon..

2 kommentarer:

  1. Varse go =) Hoppas du tyckte den var bra / kramar Mamma

    SvaraRadera
  2. Ohh det blev ju jättebra med hyllan!

    SvaraRadera