måndag 23 februari 2009

början

Sent en söndags kväll får jag för mig att skaffa en blogg, typiskt mig att komma på något sådant när jag inte kan sova... jobbat 10-19,30 idag sen kom pappa hem med mat till mig, riktigt snällt=) har mycket tankar i huvudet nu både om vänner och kärlek.. önskar att lund legat någon mil från karlskrona så jag hade kunnat ta bilen dit nu och fått pratat med min bästa vän.. tur att syster finns kvar här hemma och inte flyttat ifrån mig ännu=) kärleken är väll inte på topp längre men ju mer jag funderar destu mer förvirrad blir jag.. hittade en otroligt fin låt som jag tycker du som läser detta borde lyssna på.. Melissa Horn - Vår sista dans detta är en helt underbar låt=) jaja ska krypa ner i sängen nu och hoppas på att kunna sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar