onsdag 7 oktober 2009

tisdag

klockan är nu 00.49 och vad gör jag vaken? mycket bra fråga och något bra svar har jag inte mer än att jag inte kan somna... tänkte jag skulle göra en lista på skönhetsprodukter jag inte kan leva utan.
  • min mascara loreal den man tar först vitt sen svart(den extra svarta)
  • flat iron creme från goldwell
  • min plattång som jag för tillfället har en från björn axen
  • min mini pc(kärlek på hög nivå) skönhetsprodukt? ja den är faktiskt vacker;)
  • mitt favorit schampoo garnier respons pärlskimmer (rosa flaska) kostar typ 20-30kr och är det bästa schampot jag någonsin haft.
  • försvartshudsalva vad skulle mina läppar göra utan det? har du inte det så köp! runt 20kr på apoteket. nu finns det en utgåva där du sponsrar rosa bandet oxå...
Sen kommer svar till Anna, min hårfärg köper jag på hm 9/1 ett paket kostar runt 50kroner och jag tycker att färgen blir bra:) Så om du/ni vill se ut som mig i huvudet är det något att rekommendera...
Carro jag är för kär i Karlskrona för att flytta tror jag, men vi får väll se när jag väll kommit upp i poäng så jag kan få en lägenhet vad mitt hjärta säger;)
Ha det bäst alla goa läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar