söndag 4 oktober 2009

Söndag



Nu är det äntligen Söndag... Nu är det nog många som tänker"äntligen söndag?" men det är faktiskt rätt skönt att denna helgen är över, har blivit tok mycket jobb. fredag 15-23 lördag 8.30-23 söndag 10-19 så när nu skolan väntar mellan 13-16 imon så är det lyx:) men jag klagar inte! jag älskar mitt jobb och skulle bli hel tokig om jag inte hade det! Idag har jag iallafall haft barnkalas på jobbet, vilket var sjukt roligt:) Det vill jag ha fler gånger... på bilden ser ni mig och venhar på jobbet i fredags!

köpte små söta rosetter på hm häromdagen som man kan ha i håret vilket jag kan rekommendera er att köpa, kostade bara 30kr :) nej nu ska jag ta tag i mig själv och börja kolla i lite böcker som jag har lånat till ett arbete i skolan.. Sen blir det att gå och lägga sig i min stora säng:) Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar